2018. június 3., vasárnap

Május 30. Megint Amsterdam.

Nem úgy terveztem, hogy elmegyek Amsterdamig. De a sors úgy hozta, hogy csak megérkeztem. Keresztül jöttem Haarlem-en. Nagyon csinos kedvemre való város. Igaz voltak gyanús jelek, miszerint pénzt akarnak legombolni rólam. Feliratok jelezték, hogy kinek mennyi pénzt kell fizetnie. De végül csak átjutottam rajta. Na azért a fizetni valót nem úsztam meg. A zsilipnél csak legomboltak rólam egy kisebb vagyont! Ilyen ez a vad kapitalizmus!
Most viszont délután öt óra van. Lekéstem a dagályt. Várnom kell holnap délután háromig az újabb nagy alkalomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...