2018. június 3., vasárnap

Május 29. Tovább előre, ami hátra!

Némi bevásárlás után búcsút intettem a kikötőnek és útnak eredtem. Nem tartott soká a magányom, mert egy hajós házaspár leintett. Gond volt a motorjukkal. Elvontattam őket jó messzire a szervízhez. Volt némi hiány az ősszhangban, de megúsztuk baleset nélkül. Igaz Én nem annyira, mert a zsilipben váratlanul kitalálta az ember, hogy parkoljunk bal oldalra. Átvetettem a kikötő kötelet a másik oldalra. Persze, hogy bele akadt a tető nyílásának a vízzáró gumi kupakjába, ami hopp! Bele a vízbe. Szemvillanásnyi idő alatt el is merült. A lényeg, hogy célba értem velük. Aztán kis kávé szünet, lévén, hogy már dél volt. Aztán mentem tovább. Annyira nagy volt a szembe szél, hogy ki is álltam hamarosan. Fölösleges erőlködni. Lelassít és még üzemanyagot is pazarol. Egy klassz virágos helyre parkoltam be. Nagyon, nagyon cuk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...