2018. június 3., vasárnap

Május 26. Nincs panasz.

Ez valahogy nem az Én napom. Nem is akarok sokat beszélni róla. Felemás cipőt vettem fel. Eltévedtem út közben. Papagájok repkednek a kikötőben. Nagyon laza vagyok!!!
Viszont megszemléltem a kirakati tablókat, ahol régi képeken felfedeztem, hogy majdnem mindenki fapapucsot visel!
A varnyúk meg kiszedik a szemetesből a kajás zacskókat dobozokat. Elrepülnek vele valahová és gondolom ott eszegetik meg. Azt hiszem nem a hollandok szemetelnek az utcán, hanem ezek a madarak. Mert, hogy olyat még nem láttam, hogy vissza is hozták volna a csomagoló anyagot a kukába. Igaz, ezt nem is nagyon kisértem figyelemmel.
Közben a telenor is feltámadt. Megint küldtek üzenetet, hogy eztán nem hívhatok senkit. Viazont engem hívhatnak! Megint hazudtak. Szóval mégsem szünt meg a szám, csak korlátozva lett. Szerintem még akkor is hazudnak, ha kérdeznek valamit! Ilyen ez a vad kapitalizmus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...