2018. május 28., hétfő

Május 28. Jövök, megyek! Ide, oda!

Reggel neki indultam Vorschottenbe. Hogy közeledjek Amsterdamhoz. Nem vettem észre, hogy megérkeztem és tovább hajóztam. Pedig be is kukkantottam a kikötőbe, és megállapítottam, hogy sok szép hajó van benne. Olyan nekem valók. Álmomban nem gondoltam volna, hogy az az ahova igyekeztem. Megálltam wifizni egy kicsit. Erre kapok egy két fontos e-mailt, hogy Rotterdamtól délre van egy potya sitar, ami elérhető távolságban van. Vissza fordultam. Mert ugye közben rájöttem, hogy amúgy is túl mentem. Irány Hága. Meg is érkeztem. A töviben le is parkoltam. Majd biciklire szálltam és elkerekeztem az Indiai boltba, hogy egy fontos dolgot vegyek. Valami nagyon elcsesződött a biciklin, mert  rémisztő hangot ad. Most nem szerelek. Majd máskor. Oda felé amúgy nem is volt más gond, csak a vissza úton. Megint eltévedtem. Nem tudtam, bol hagytam a hajót. Mikor a csatornához értem, azon hezitáltam merre is forduljak. Jobbra mentem. Balra kellett volna. Negyed óra után meg is kérdeztem egy járókelőt, merre is van itt a hajó kikötő. Így aztán végül, haza találtam. :-)  nagyon örültem neki.
Otthon, édes otthon!!!

1 megjegyzés:

  1. Már nagyon hiányzol nagyon szeretünk.Nyomon követtelek ám.Most csináltam profilt már tudok hozzászólni is.Nagyon tetszik amiket írsz.Jólesik olvasni. Minden szépet és jót! Puszi Joci! És a család!

    VálaszTörlés

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...