2018. május 28., hétfő

Május 27. Imádom a semmit tevést!

Igaz nem így terveztem, hogy lóg a lóg a lába lesz. Elkezdtem a kétkomponensen festékkel foglalkozni. Azt a port, amit Sanyitól kaptam a második réteghez rakom. Viszont kéne legalább három nap napos idő. Szóval befulladt a project. Viszont a fedélzetet, ahol festenem kell, szépen letakarítottam. Azaz suvickoltam. Szép tiszta lett.
A kabin belsőben is leszedtem egy két lécet, de a kitakarításánál tovább nem jutottam, mert nincs csont enyv, amivel ragaszthatnám. Az itteni ragacsokban nem bízok.
Szóval láblógatás jutott osztály részül nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...