2018. május 7., hétfő

Május 8.

Tegnap este elbeszélgettem a két Buddhista szerzetessel. Igazándiból nem is az volt a lényeg, hogy miről beszéltünk, hanem, hogy mennyire fárasztó figyelni, hogy mit is mondanak. Annyira kell koncentrálni, hogy fordítsam magamnak a szöveget magyarra, hogy teljesen lepusztult az agyam. Azért mégis csak jó magyarokkal találkozni. Azokat legalább fáradság nélkül megértem. Már, mint amit mondanak! :-)  Bár itt nehezebb volt az eset, mert estére, már erősen lementek meditatív állapotba (alfába) Gondolom ehhez a sör is hozzá segítette őket, amit folyamatosan ittak.
Amúgy klassz, azaz tetszik, hogy itt este 10-kor kezd sötétedni. Június 21-én lesz abból még este 11 óra is, vagy még később!
Ma vásárolni mentem. Kellemes idő volt. Reggel hétkor indultam. Kint hagytam a lámpásokat. Gondoltam jó helyen van az ott. Bár éreztem, hogy az egyik nagyon lazán áll és be kéne venni. El is hagytam.
Pont nyolcra értem az Albert Hejnbe. Azt hiszem mindent megvettem, ami csak kellett és még azt is, amit nem. Fordultam még egyett a bringával, hogy a szemetet és a mérhetetlenül sok nutellás üveget elvigyem a gyűjtőkonténerbe. Vissza felé meg gubiztam egy kicsit. Egy horgász széket, műanyag rolót, pici seprűt, és egy mobil ruhás szekrényt. Jó lett volna egy napernyő is, meg háló, amit a hajó korláthoz rakhatok. Tudom ne legyek telhetetlen.
A Buddhista szerzeteseknek egy halálfejes zászló van a hajójukon. Kezd erősebb lenni a hitem, hogy nem is Buddhisták. Talán nem is szerzetesek. Mikor vissza értem mesélték, hogy nem dolgoznak, segélyből élnek. Köszönet a Hollandoknak, mondták! Istenem de jó nekik!!!
Felvontam a vitorlát, hogy ne égessemn a nap mikor kipróbálom az új székemet. A kilátás nem voot túl pazar :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...