2018. május 7., hétfő

Május 7. Buddha

Állag megőrzéses festegetéssel kezdtem a munka napot. Itt, ott, bekentem :-)  Aztán megint jött a mosás. Addig kell mosni, míg meleg van és süt a nap, hogy száradhassanak a ruhák. Ennek a mosásnak vannak másik előnyei is. Nagyon, de nagyon tiszták a kezeim. A festékességet leszámítva! Persze a hátránya is megemlítendő, kiszárad tőle a kezem. Sokat kell krémeznem!
Almerebe kellett volna mennem ma reggel, de a kedvem nem volt meg hozzá. A festés miatt sikerült is meggyőznöm magam, hogy majd holnap ejtem meg a vásárlást.
Viszont a Tamitar használható állapotba került. Kezdhetek tanulni! Nem vagyok benne biztos, hogy szabványosan raktam fel a bundokat, ezért elhajózok majd Hoorn-ba, egy eladó hangazert megnézni, hogy mekkorát tévedtem.
Érkezett két Buddhista szerzetes a kikötőbe. Persze lehet, hogy nem Buddhisták. Viszont tuti, hogy közel állnak a megvilágosodáshoz! Lényegében, önmagamra ismertem kb. Két év vúlvára! :-) :-) :-) Gondolom se net, se fészbuk. Kettesben éldegéllnek. Egy hajó, meg Ők ketten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...