2018. május 6., vasárnap

Május 6. Csajszibarack

Tegnap nem lett vége a napnak. Megérkeztek a csajok!  Ha minden jegy elkelt, is pótszékezték a kikötőt. Rám is jutott egy nagyon lányos hajó. A hajómhoz kötöttek. Tipikus csajszis hajó. Olyan kis dollhouse azaz babaház jellegű. Persze a lányok nem voltak kreatívak. Hiába mondtam nekik, hogy ne az orr részen keresztül másszanak ki a partra, mert megcsináltam a rendes utat, nem használt. A drótkötelekbe akadva, csetlődve, botlódva, bukdácsoltak keresztül a hajómon. Erre csak annyit tudok mondani, CSAJOK! Nem az eszükért szeretjük őket!!!
Reggel kint kávézgatok, erre látom, hogy mászik át a korláton a hulye picsa! Hátizsákkal, nagy gitárral, meg valami ukulelébel. Még azt sem mondhatni, hogy egy karcsú teremtés lett volna! Persze, hogy megbillen. Egyensúlyát vesztve, kapaszkodó hiján, zsupsz be a két hajó közé. Oda ugrottam és megmentettem a gitárját, nehogy vizes legyen. Na jó a csajszit is kihúztam a bajból. Kérdezem tőle,
" do you want to talk about it? " elpirult a kicsike. Nem tárgyaltuk ki a dolgot. A csajokat nem az eszükért szeretjük.
Amúgy elkészült az esővédő kuckó is. Azt a szélfogót, ami a kabinajtó felett kellene hogy legyen, áttettem hátulra. Ott legalább haszna is van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...