2018. május 24., csütörtök

Május 23. Gondolkodom, tehát vagyok!

Olyan volt ma az utam, hogy semmi kedvem nem volt sehová se odaérkezni. Annyira kellemes volt ez a semmit tevés. Közbe persze agyaltam. Vennem kéne egy telefon kártyát, hogy elérhető lehessek. Viszont netezni nemmtudok, mert a telcsim nincs függetlenítve. Valahogy sehogy sem jó ez. Próbáltam nézni a netről, hogyan kellene megvarázsolni, de szerintem csak szemfény vesztés az egész. Mert ugye ilyen ez a vad kapitalizmus! Majd csak megoldom valahogy!
Azt hiszem Leidschendamba érkeztem. Majd benézek a városba shopingolni egy kártyát. Mert ugye a telenor, azt mondta, hogy ha nem megyek be adat egyeztetésre március 25-ig, akkor elvész a számom. Nem veszett el. Viszont működött a telefonom. Erre Április közepén felhív a telenoros, hogy menjek be adat egyeztetésre, mert ha nem, akkor el fog veszni a számom! Nos, nem mentem be. Mégis működik a telefonom! Mostanság a napokban kaptam egy sms-t, hogy ha nem megyek be Május 25-ig a telenorba adategyeztetés végett, akkor elveszik a számom :-) Nem is értem mit görcsölnek ezzel a telefon számmal. Mintha nekem az olyan fontos lenne, hogy mi a szám! Nem kell fejben tartani, a telefon mindenki számát megjegyzi. Mellé rak egy nevet. Szarom le hogy esetleg változik. Persze van, akinek fontos, mert esetleg üzleti dolgok kötődnek hozzá. Hírdetések futnak vele. Facebook, messenger viber... Meg még ki tudja miféle baromságok. Igazándiból az bassza a csőrömet, hogy három hónapja azzal hitegetnek, hogy márciusban, meg áprilisban, meg májusban megszünik működni a telefonkártyám! Nagyon, nagyon becsapva érzem magam. Már kétszer valótlanságot állítottak. Tisztességtelen üzlet politika!!! De tudjuk jól, ilyen ez a vad kapitalizmus! Sokat akart a szarka... Én meg három hónapja nem töltöm fel az egyenlegem. Jól kicsesztek velem. Spóroltam 22.500.-Forintot! Azt hiszem elköltöttem finomságokra :-) :-) :-)
A lényeg, hogy most tengős lengősre veszem a figurát. Akarhatok Én bár mit, az nem úgy van. Lássuk akkor hogy van, ha nem teszek semmit!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...