2018. május 25., péntek

Május 24. Nem is keresem, nem is találom a helyem.

Nekimentem a napelem felszerelésének. Persze, hogy nem egyszerű a dolog. A fedélzet ahova tenni lehet, minden irányban íves. Farigcsáltam annyit a colos lécet, mint a fene. De végül csak passzol. Nem szép, de takarni fogja a napelem, ezért csak nekem lesz lelkiismeret furdalásom miatta. Viszont a lécet is fel kell rögzíteni valahogy. Vastag acél a fedélzet. Lyukat fúrni bele reménytelen. Nem is volna praktikus, mert ott tuti befolyna a víz. Van valami epoxi gyanta ragacsom. Két komponenses. Majd meglátjuk. Lekaparok annyir a festékrétegből amennyit csak lehet. Igaz, eddigi tapasztalataim alapján nem bízok a Belga és holland ragasztókban. Holnapra kiderül mennyire működik!!!
Nem derült ki, mert eleredt az eső. Így elmentem vásárolni. Telefonkártya kéne. Viszont vettem helyette sört, meg kenyeret. A sör keserű, nem ízlik. De így legalább tovább tart. A kenyér kicsit fűrészpor ízű. De végül is fincsi ehető. Mikor a boltból kijöttem megálltam wifizni a sarkon. Azon nyomban oda jött egy elvarázsolt királylány, valami feke madárnak álcázva magát. Megkínáltam a kenyérrel. Elfogadta! Nagyon bizalmaskodott. Közel jött és látszott rajta, hogy nagy érdeklődéssel van irányomban. Nem lett belőle frigy!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...