2018. május 21., hétfő

Május 20. A 85 km.

Elvoltam Sanyival a napokban. Kaptam tőle egy napelem táblát. Ha lesz időm a hétwn, akkor fel is szerelem.
Amúgy ma elindultam Rotterdamba. Nyolckor nekiveselkedtem. Igaz a ködbe nem mentem bele. Mindig megvártam, hogy elfújja a szél. Megérkeztem végül a zsiliphez. Letudtam. Aztán jött a Rijn kanal. Mondanom se kell, hogy vagy rossz irányból (szembe) és erős, vagy jó irányból, de gyenge szél volt. Kiböjtöltem azt a 45 kilómétert. Ott sem voot különösebb gond a zsilipnél. Mondja a hangosbeszélőn az ember nekem, hogy rekreatió. Mi van? Csináljam újra? Mit? Aztán előkerült személyesen is és mondta, hogy menjek hátréb. Jo!
Akkora volt a mozgás a kedvenc öblömben, hogy tovább mentem. Dzsetszkíztek, meg motorcsónakoztak, meg ki tudja még mit csináltak ott. Láttam még vizisíelő, meg tyubozó embereket. Este hat van, gondoltam ez a még 20 kilóméter már nem árthat meg. A végén 23 lett. Meg amit kanyarogtam út közben, végül is van az vagy 85 km. Beparkoltam Schonhaven kikötőjébe. Nyugi van. Küldetés teljesítve!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...