2018. május 14., hétfő

Május 13. A balszerencsés csücsök!

Ahogy tegnap előtt, ez a kikötő, ahol tegnap éjszaka Sanyival horgonyoztunk, eztán sem lesz a szivem csücske! Mert, hogy!!!
Reggel hirtelen feltámadt a szél. Elkezdte vonszolni a horgonyokat a hajóval. Persze, hogy rá egy másik hajóra. Szerencsénkre legyen mondva, hogy a fedélzeten voltunk és gyors motor indítás. Kitérő manőver. Az angyalkák segítségével megúsztuk az ütközést. Nem dolgoztunk össze Sanyival. Ő hátramenetben, Én pedig előre menetben próbáltam eltéríteni a hajót. Szerencse, hogy Sanyinak nagy erős motorja volt és felül írta az én próbálkozásomat. Mentségemre legyen mondva, hogy nem tudtam, hogy Sanyi is motort indított.
Szóval a szél tovább erősödött.
Aztán, hogy Sanyi beállt a kikötőbe, magam maradtam. Lecseréltem a horgonyt az újonan vásároltra. Plussz a láncot is egy nagyobb, nehezebbre. Sinen vagyunk gondoltam. Délig vártam, hogy talán fordul a szél. Nem fordult! Viszont neki indultam. Gondoltam csak megpróbálok a másik 10 km-re lévő biztonságos kikötőbe eljutni, ahol nem kell horgonyozni, hanem a stégre köthetek. Nos! Ahogy gondoltam, ez csak egy álom! Ahogy kiértem a viszonylag hullám mentes kikötőből, azonnal érkeztek a hullámok. Persze szemből, mint ahogy a szél is. Szinte egy helyben álltam. Nem tudtam előre haladni. A hullámok annyira lefogták a hajót. Amint az bele fúródott orral a tajtékzó vízbe, mindig megtorpant a kicsike. Mire gyorsulhattam volna, jött a következő hullám. Persze, hogy vissza fordultam. Elhajóztam egészen a kikötő  végibe. Ott horgonyt dobtam! Rész megoodás, mert bizony rendesen nem fogja meg a hajót. Azért ha kicsit is, de araszolok hátrafelé! Közben az eső is esik. Az út normális esetben is vagy két óra lenne ha neki indulnék!
Hát ezt most nagyon beszoptam!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...