2018. május 14., hétfő

Május 12. Nagy út kis szél.

Hajnali hatkor ébredtem és igyekeztem gyorsan útra kelni. Persze elszötyöltem az időt. Töltenem kellett dízelt is a tankba, ki tudja mit hoz a jövő. Hétkor kifutottam a kikötőből. Nem mondhatom, hogy nagyon haladtunk volna, de azért határ eset. Szél volt, csak kevéske. Igaz ez a sebesség elég volt ahoz, hogy teszteljem az iránytartó robotpilótát. :-)  Tartottam a 3-4km/órát. A fordulópontig, ami egy vilagító torony, nem is volt baj. Utána azonban elfogyott az a kevés szél is, ami volt. Egy és gyök kettő, meg nulla között totyogtam. A végén, másfél órányi helyben járás után motort kapcsoltam és azzal futottam be a célba. Eidamba!
Sanyi már ott várt. Szegényke! De nagyonntürelmes volt.
Elmentünk várost nézni, meg egy hangszert megkukucsolni, amit Sanya előző nep felfedezett. Végül, bár a hagszer meg lett, vásárlásból nem lett semmi, mert nem volt eladó! Így jártam. De a városka, aminek a neve Eidam, nagyon elragadó. Sajtot sem vettünk, pedig ez az Ejdámi sajt szülőföldje :-) illett volna vásárfia gyanánt legalább mutatóban valami. Majd legközelebb...
Vissza indultunk a hajókkal a túlparti kikötőbe. Sanyi gyorsan elhagyott a gyenge szélben a sok vitorlájával. Nekem kínkeservesen sikerült csak haladnom. Volt hogy egy órárára motort kapcsoltam, hogy közelebb kerüljek a célhoz. Közben találkoztam egy gőzhajóval is, ami jó nagy füstöt eregetett. Ettől még tettszett. Nosztalgiáztam rajta egy kicsit :-)
A vége felé, már annyira oldalról borogatta a hullámverés a hajót, hogy az utolsó két kilómétert motorra tettem meg. Sanyi mindent jól előkészített az érkezésemhez, ennek ellenére isszonyatosan sokat bénáztam a horgonyzással. Végül csak sikerült, bár nem dícsértem meg magamat,
Éjszakába nyúlóan pletykálkodtunk, azaz dumcsiztunk még. Azt hiszem rendesen sikerült feltöltődnöm ezen a hétvégén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...