2018. április 27., péntek

INTERMEZZO

Haladok a Rijnkanalon és egyszer csak mögöttem megjelenik egy uszály. A felirat jelzi, hogy a neve TOKAJ 2  Na gondoltam magamban ez is jelenthet valamit hollandul. Amint mellém ért látom ám, hogy magyar zászló virít a hátulján. Sokszor hittem azt, hogy magyar hajót látok, mert messziről összetéveszthető a kék meg a zöld. De amint megláttam ezt a magyar zászlót mar tudtam, hogy ez nem lehetséges. Annyira elütő és gyönyörű ez a zöld szín, hogy összetéveszthetetlen!
Integettem neki, és a kormányos vissza integetett. Nagyon jó érzés volt. Köszönöm TOKAJ 2 ! ! !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...