2018. április 28., szombat

Április 28. Kezdek becsavarodni :-)

Tegnap este, úgy szórakozásból elkezdtem szelfizni. Van a tableten egy beállítás, hogy arcszépség. Na mondtam ez kell nekem. Jót vidultam az eredményen. Első kép. Aztán készítettem egyet rendesbe, olyan integetőset. Na az már jobb lett. De ahogy elnézem, kezdek öreg és ráncos lenni. El kell fogadnom, hogy az elkövetkezendő ötven évet így kell leélnem. És akkor még örülhetek is, hogy nem rosszabb a helyzet!


Viszont ma nagy a szél és esik is néha. De ma van a király napja, azaz tegnap volt és nagy mulatság volt minden felé. Ide is kikötöttek jópáran. Éppen rendezgetem a köteleket, erre jön egy holland csajszi a pasijával. Dumcsizunk kicsit, aztán a csajszi vizet kér tőlem. Az az áldott jó szivem! Adtam neki. Egy palacknyit, ráadásul a visszaváltós fajtából. Kiváncsi leszek, ha Én kérek majd vizet a hollandoktól, mennyire lesznek adakozók! Rossz tapasztalataim vannak.

Főztem ebédet is. Nem volt komfortos. Két gázon készítettem. Az egyiken a husika, a másikon a tészta sült, főtt. A nagy hullámverésben nem is tudtam melyiket mentsem meg. Az olajos lé, vagy a forrásban lévő víz ömöljön ki. És közben még kevergetni is kellett! Persze megoldottam :-)  ügyes vagyok!

Magas, nagy hullámok vannak. Kb 30 centisek. Fel 30, le 30. az hatvan. Hintáztatják a jahót Istenesen. Az este jó volt, mert elringatott. Most nem annyira komfortos. Lévény, hogy ez egy szögletes öböl, partról partra verődnek a hullámok. Össze, vissza káosz!

<a href="http://blogok.info" target="_blank">Blogkatalógus</a>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...