2018. április 27., péntek

Április 27. Csak megérkeztem!!!

Tegnap nem lett vége a napnak. Jött egy folyam őr! Azt mondja nekem nem parkolhatok ott ahol vagyok, mert az nagy hajóknak van. Megjegyzem kár volt megszereznem a hajóvezetői jogsit. Sokat tanulni, vizsgázni, egy csomó pénzt kidobni rá, mert az embernek hiába mondtam, hogy bizony szabad, mert ez a zábla engedi, egyáltalában nem érdekelte. Gondolom mondta magában, " mifelénk így mennek a dolgok" Elküldött két hídnyival előrébb, hogy ott van kikötő. Négy kilóméter... Odaértem, hát valóban volt ott egy zsilip és a tövében egy várakozó hely. Kikötöttem. Nem telt bele 10 perc jön az ember, hogy nem jó. Menjek be a zsilipbe és menjek még két hidat, ott a kikötő. Hát a kis faszomat gondoltam magamba! Behajózok és nincs ott a kikötő és vissza sem tudok jönni, az baj.
Irány Amsterdam. Lehetetlen vállalkozás délután fél ötkor neki indulni szembe szélben, a csatornán. Rámmfog sötétedni! Vitorláztam, motort is használtam, de nem jött össze a dolog. Négy kilóméterrel a cél előtt már sötétedett. A Rijnkanalon nincs kikötő út közben. Azt egy huzamra kell megjárni. Viszont van egy hely Amsterdamtól 4 kilóméterre, ahol meg lehet állni. Csendes, nyugodt. Ott éjszakárzam!!!
Reggel nyolc körül indultam tovább. Jó nagyot aludtam :-)  meg volt a lelkesedésem. Amsterdam zsilip. Simán átmentem másik két hajó társaságában. Aztán vitorla bont és irány a lakatlan sziget. Útba ejtettem az erődöt is. Éppen zárva volt. Így nem álltam meg. Sajna a szembe szél miatt lassan haladtam. De végül megérkeztem a lakatlan szigetre. Hurrá!
KÜLDETÉS TELJESÍTVE ! ! !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...