2018. április 26., csütörtök

Április 26. Pici utazás.

Motorral álltam ki Schoonhoven kikötőjéből. Néha volt jó szél néha nem. Hamar lekapcsoltam a motort. Volt, hogy majdnem meg is álltunk, motorhajtás nélkül. De azt mondtam ezt a szakaszt kiböjtöljük. Reggel 8-tól délig tartott az út. Mindössze 20km. Mentem volna tovább, de a szélnek délinek kell lenni, hogy hatékonyan haladhassak. Amsterdam a célponttal 60km-re van. Erre időt kell szánni, mert a Rijncanalon nem tudok leparkolni. Ezt végig kell egy huzamban nyomni!!!
Érkezésemkor a zsilip melletti kedvenc lavunámba mentem. Ott szerettem volna éjszakázni. Két horgonyt is kivetettem, de a hajó a nagy viharos szélben csak vonszolta magával. Mit volt mit tenni, búcsút intettem a szép nyugis öbölnek és zsilipeltem egyet a túloldalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...