2018. április 26., csütörtök

Április 25. Terven felül.

Azt terveztem, hogy Rotterdamig megyek és ott a kikötőben elvegetálom a nap többi részét. Na azért nem annyira vegetálás, mert ételt, italt és üzemanyagot is kellett vennem. Viszont délután háromra odaértem. Fogtam egy új irányt és tuvább mentem felfelé a folyón.
Amúgy reggel kilenckor zsilipeltem és indultam neki. Jó szelem volt a folyóig. Onnan viszont szembe szélben kellett haladnom. Ráadásul árral szemben. Olyan sokszor belobogott a vitorla, hogy kénytelen voltam motort is használni. Szerettem volna kihagyni, de a szükség így hozta! A következő elágazásnál is szembe szél lett és szembe ár. Na ezért is volt, hogy úgy döntöttem, hagyom Rotterdamot. Viszont bár árral szemben mentem, jó hátszelet kaptam. Néha oldalasat. Fél hatra Schoonhovenben voltam. Kikötés, binyigli, kaja, pia, vétezés, no meg üzemanyag. Itt is jó drága a gázolaj. Hát ennek már sosem megy le az ára, hogy egészségesen teletankolhassam!?
Holnapra 30-40 kilóméteres szelet mondanak. Az egy izmos tizes. Ha az iránya is megfelelő lesz, az nagy királyság :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...