2018. április 25., szerda

Április 21. Semmi extra!

Délutánra terveztem az indulást, fél háromra. Elmentem várost nézni. Rendezett kis település. Semmi extra. De tetszett, hogy olyan kis családias. Az emberek is valahogy nyugodtabbak, mint máshol itt hollandiában.
Negyed háromkor már nem bírtam magammal, és beindítottam a motort. Persze el is indultam. Ha tegnap nem, most végig szembe fújt a szél. Vissza is vette a tempómat. Két órásra reméltem az utat, lett belőle három és fél. Igaz, volt közben egy zsilip is, ami kissé elnyújtotta a dolgot.
Istenemre mondom, semmi adrenalin növelő esemény nem volt. Ha csak az nem, hogy egyszer át kellett surrannom a hajózó út túl oldalára. Volt forgalom rendesen, de megoldódott. A zsilipnél is reméltem, hogy nem kell kikötnöm. Zöldre válltott a lámpa. Behajóztam. Igaz amikor nyílt a kapu, mondtak valamit hollandul, amit nem értettem. Persze nekem mondták az tuti. A többiekkel a marifonon rendezték volna le a dolgot :-) De köszönöm nekik így, innen, utólag is, hogy kedvesen átsegítettek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...