2018. április 20., péntek

Április 19. Az átjáró.

Sokat gondolkodtam rajta, minek van ott az az átjáró ahol parkolok. No és a hajót festem. Minek is kellene egy átjáró a hajóknak, mikor a kikötő hidat megkerülve is átjuthatnak a túloldalra. Most kiderült. Jött egy munkagét, amelyik elkezdte eltakarítani a szmötyit a kikötőből. Csak ott tud átmenni, mivel nem hajó, csak kereke van. Annyira, de annyira szégyeltem magam az esett miatt, hogy az csak na. Nem is akarok róla beszélni. Persze végül a rendőrök is megjelentek. Olyan kedvesen, Belga stílusban rendezték a dolgot. Magasan a leginteligensebb rendőrök a Belga rendőrök. Sehol máshol nem találni ilyet. Ez az az ország, ahol szivesen élnék. No meg az Észak kelet Francia terület.
Aztán átálltam a túloldalra, mikor este jött a magas víz. Megigértem a rendőröknek, hogy holnap útra kelek. Remélem így is lesz!
A vitorlákat felszereltem. Lecseréltem a nagyon elszakadtat egy vadi újra. Holnap tesztelem. Sajna a meteo szerint végig szembe szelem lesz. Valahogy csak megküzdök vele. A motort nem szívesen használnám, mert mikor ma elmentem üzemanyagot venni, kiderült, hogy itt méreg drága. 1.50€ per liter. Egy vagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...