2018. április 18., szerda

Április 18. Tömény erotika!

A szokott helyemen ücsörögtem, hogy feltöltsem az anyagot a netre, meg, hogy a levelezést is meg miegymást elintézzek a neten, ha már van wifi. Erre fröccs! És telibe szart egy madár. Tutira veszem, hogy egy sirály volt. Azok ilyen kis aljasok! Ezek sportot üznek abból, hogy leszarják az embereket. Okos állatok ezek. Komoly ballisztikai ismereteik vannak. Röppálya számítas, ballisztikus irány mérés, meg minden, ami csak ehhez kell. Persze nem bízzák a véletlenre a dolgot. Nem csak egy pötty, aztán vagy talál, vagy nem. Fröccsentenek. Mint valami szőnyeg bombázás teríti be a célpontot. Nem csoda, hogy a Budapesti műegyetem környékén olyan sokan vannak a Dunánál. Bekukkantanak az előadásokra és előtanulmányokat végeznek. Nem lepődnék meg ha az integrál számításban is otthon lennének!
Már régóta hallok egy érdekes hangot, de nem tudom megállapítani melyik madár adja. Mintha a sirály volna! Úgy lehetne leírni a hangot, mintha egy csajszit keményen dugna valaki. Á, á, á, á... Szerintem ezért is pécéztek ki engem, mert, hogy leskelődök utánuk. Van köztük egy amelyiknek még  a szeme sem áll jól. Nagyon gyanús! Szerintem ő volt a tettes a tegnapi szőnyegbombázásban!!!

Amúgy ma, olyan semmihez semmi kedvem volt. A hajó alja megkapta az uccsó réteget alulra. Azután csak pepecseltem. Lemostam az egyik oldalsó szélárnyékolót. Itt ott kenegettem még a hajóra maradék festéket. Főztem. Ettem ittam.  Szóval tengős lengős nap volt.
23 fok volt odakint. A kabinban 25 !!! Ez már döfi. Este mikor a nap a nyugati oldalra ér, levakarom a hajó jobb oldalát is a korlátnál. Délelőtt ez nem sikerült, mert szembe sütött a nap. Szerintem ezért is ment el a kedvem a nagy munkálkodástól. Na majd holnap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...