2018. április 17., kedd

Április 17. A piros!

A dobozon nagyon szépen mutatott ez a piros festék, de felkenve már nem annyira tetszetős nekem. Persze az is lehet az oka, hogy kék mellett van, ami nem szerencsés dolog. Nem barátok! De eredetileg fehér sávval lesz elválasztva, ami szerintem ha kész lesz, majd rendbe teszi a dolgot. Holnap még egy festés van az aljára. Volt kettő alapozó, három fedő réteg. Ennyi csak megfelelő lesz neki. A felső rész is haladós. Macerás, de készülődik.
Este pezsgőzni kezdtem volna, de kiderült, hogy csak egy deci maradt. Most vagy a csenő manók vitték el, vagy előző nap Én ittam meg. Necces a dolog, hogy Én voltam a ludas, mert emlékszem, hajnalban arra keltem, hogy fáj a fejem. Még gyógyszert is vettem be.
A lényeg, hogy elfogyott végre a pia, így vissza térhetek a normális életbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...