2018. április 17., kedd

Április 16. A festék az kell.

Reggel elmentem a hübóba. Hogy essen beléjük a fene! Vettem festéket, de jól átvertek 20 €uróval. Hiába reklamáltam! Biztos gondolták magukban, hogy ez csak egy külföldi. Egy idegen! Mit számít!?
Így jártam! Mi ebből a tanulság? Az, hogy ilyen a vad kapitalizmus!!! Ki is futottam a felújításra szánt költségvetésből. Ez a plussz 100€ nagyon fájt. De rá kell kenni ezt az 5doboznyit még, hogy nyugodt legyen a lelkem. Persze nem lesz az, de majd igyekszek. Most jönnek a meleg napok. 20 fok körüli, feletti hőmérsékletek. Na most aztán száradhat majd a festék. Az apály is jól van időzítve. A Gondviselés és az erő legyen velem! Ma este berugunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...