2018. április 15., vasárnap

Április 14. A fedélzet tető.

Azt hittem egy könnyed kapirgálas, csiszolás lesz. Nem az lett. Persze az is az oka, hogy nagy gondot fordítottam rá. Alaposan megdolgoztam. Még a bejárati kabintetőt is leszedtem. Kb. 10 kilós. Nem a súlya miatt volt gond, hogy nehéz levenni, ha nem inkább rácsodálkoztam, minek ilyen nehéz vastag vasból csinálni. Emeli a hajó súlypontját, ami a stabilitásában is jelentkezhet. No ezt nem tapasztaltam, de akkor is minek!? Jól alá volt rozsdásodva. Évtizedekkel ezelőtt lehetett, hogy utoljára foglalkozott vele valaki. Na most fémtisztára csiszoltam. Kapott egy jó réteg alapozól. A vízelevezető nyílását is kitisztítottam. Végül is megkapta a tető az alapozó festéket. Az egész napom rá ment. Hogy mi lesz a végső szín, amit majd adok neki nég nem tudom. Valami nagyon halvány kapuccsinó barnában gondolkozom. Majd kiderül. A korlátok, meg mély vörösek lesznek. Remélem. Most egy pár napig elpepecselek a fedélzettel azt hiszem. Keddig az aljával amúgy sem nagyon tudok foglalkozni.
Este kilencig itt világos van. Így hát még kapirtgáltam addig. Jól haladtam. Ez legalább már nem marad holnapra, mint elkészíteni való munka. Ami a pech, hogy este negyed tízkor eleredt az eső.
Amúgy ráleltem Erwin hajója oldalán az év első katicájára. Hétpettyes!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...