2018. április 15., vasárnap

Április 13. Péntek! A lottó!

Egyszer fent, másszor lent. A legutóbbi Péntek 13. nem volt szerencsés számomra. Sőt, kimondottan szerencsétlen! Remélem és hiszem is, hogy most fordult a kocka! Elmentem lottót venni. Meg is játszottam a hat számot. Sőt, még egyszer hatot a biztonság kedvéért. Hátha valamelyik Angyalkának az tetszik meg jobban. Csak össze ne vesszenek rajta melyik legyen a nyerő! Még a végén két szék közül azaz a két szelvény közül a semmibe esek. Remélem pártosaim lesznek, mint mindig is voltak! Azért elcsábultam egy tipp-mix játékra is. Igaz nem játék, hanem komoly dolgok ezek!!!
Gyalogosan voltam. Lógott az eső lába. Nem akartam messzire menni. Igaz az akarat meg lett volna, csak a körülmények nem voltak adottak. Nem szerettem volna megázni. Nagy köd is volt. Sanyi megerősített a hitemben, hogy hétvégére jobbra fordul az idő. Lehet, hogy teszek is egy kört itt a kikötőben. Na ehhez a kedv meg van!
Estig nem történt semmi. Felderítettem a fedélzetet. Rákészülve a rendbe rakásához. Aztán lemostam a hajó alját. Minden a legnagyobb rendben. Tart rendesen. Vízleperget! Ragyog! Már csak a jó idő kell! Persze, mikor mostam le az alját kimosolygott a felhők mögül a napocska. Bíztató jelnek veszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...