2018. március 25., vasárnap

Március 24. Antwerpen, Antwerp, Anvers

Anthoniegorzen-Antwerpen 64km.
Lazára vettem az indulást. Kicsit felhős volt az idő, de gondoltam, azt a négy max öt órát lazán lenyomom. Fél úton van egy zsilip, ahol leparkolo, és majd onnan Vasárnap vissza megyek a kocsiért. Kihajóztam és fél gázon haladtunk. Két óra múlva főztem magamnak menet közben egy kávét. Olyan laza voltam!!! A nagyedik órában már kicsit furcsállottam, hogy sehol a várva várt zsilip. No, és akkor egy óra múlva ott is volt. De furcsa mód nem az amelyiknek lenni kellett volna, hanem a következő. Basszus, ez baj! Na mondtam is, majd a túloldalon leparkolok. Esélyem sem volt olyan tele volt a kikötő hatalmas tankerekkel, meg teher szállító hajókkal, konténer hajókkal. Nincs mit tenni tovább kell menni. Jöttek szemből, hátulról olyan hatalmas hajók, hogy belefáradtam a nagy figyelésbe. Ezek úgy túrták maguk előtt a vizet, mint disznó a moslékot. Akkora hullámokat keltettek, ami biz megtorpanásra késztette a hajómat, mikor belefúrta az orrát a közepibe. Csak nem haladtam rendesen. Nincs mit tenni el kell mennem Antwerpenbe. Csak kifutok az időből. Egyszerűen rámsötétedik. Na úgy is lett. Lement a nap és sötét lett. Világításom meg semmi. Kikötöttem az egyik doknál aminek a partfala egy méterrel magasabb volt mint a hajóm. Ja! Ezeket teherszállító, meg tengerjáró hajóknak építették. A hullámok is nagyon dobálták a hajót. Egyszerűen nem tudtam kimenni a partra, hogy rákössek a kikötő bakra. Egyszer nagyon úgy tünt sikerülhet és felugrottam rá. De valahogy nem volt mibe kapaszkodni és csúsztam vissza. Na akkor az angyalok a segítségemre siettek és biztos lábakkal a parton voltam. Nem vagyok egy beszari, de átfutott az agyamon milyen is lett volna ha a vízbe esek a part és a hajó közé! Ott darált volna össze a nagy hullamverésben! Végül a lámpát is felemeltem hogy világítson előre. Mentem tovább. Nem állítom, hogy ez egy jó hely a túloldalon, ahol most leparkoltam, mert hatalmas a forgalom a kikötőben. Isszonyatosan hullámzik. Azt hiszem ma este sem lesz alvás!!!
A video mérte 10 megabájt. Ha fájna, akkor csak wifiről töltsed le!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...