2018. február 3., szombat

Február 3. A mutáns.

Az egész napom ráment, hogy megfaragjam és feltegyem a bundokat. Csak a fele sikeredett. Nagyon H. B. Ö. folyamat. Alul felül húrok mennek, a rögzítő zsinegnek külön nut. Szépen letisztázni az éleket, hogy se a húrt, se a kezet ne vágja el. Stb... De legalább kipróbálhattam, még ha csak egy húrral is. Sajna ahogy ráfogtam a bal kezemmel a húrra, nyomban isszonyatos nyilalás hasított a csuklómba. Még egy régi akcióm alkalmával raktak bele tár fém pálcikát, amiből csak keveset vettek ki. Ha elfordítom a csuklómat, elő jön a fájdalom és más gond is. Sajna hegedűs karrieremnek is ez vetett véget. De most nem adom fel! Jöjjön az első dalocska, ha már ennyi küzdelem árán megépítettem a kicsikét. Nos! A Boco, boci tarka, bugyuta dalocskáról szó sem lehetett. 5-6 éves lehettem mikor egy zongora tanárnő, (Kati volt a neve) járt hozzánk, hogy nekem és a bátyámnak némi zenei kultúrát csempésszen az életünkbe. Odaültetett a zongorához és azt mondta, hogy próbáljak lejátszani valami dalocskát Pl. A Boci, boci tarkát... 
Mondanom se kell, azóta sem játszottam le ezt a dalt egy hangszeren sem, pedig már jó pár megfordult a kezemben. 
Boci, boci, tarka.. Tehát van két tehenünk. Ezzel még nincs baj, hisz vannak tarka tehenek. Sőt vannak köztük lilák is :-) No de! Se füle, se farka? Most akkor ezek a szerencsétlenek, valami genetikai mutánsok, vagy valami féle csonkítás aldozatai? És persze a vége! Oda megyünk lakni, ahol tejet kapni! A végtelenségig kihasznált lefejt, megcsonkított mutáns tehenek sirató dala ez!!!
Amikor hegedülni kezdtem, egy sirató éneket, vagy másnéven keservest játszottam el első alkalommal. Egy darabig eltartott míg felismerhetően le tudtam játszani. Szegény családnak az egy nagyon siralmas keserves időszak volt :-) :-) :-) most egy hirtelen kitalált Ragat próbáltam meg. Klasszul sikerült. Ennek a hangszernek ez nagyon jól áll.

Idő közben megtaláltam a fűszereket. Holnap olasz paradicsom levest főzök. Nincs meg hozzá minden, de ami hiányzik azt majd hozza gondolom. Ahogy bölcs tanító mesterem is mondta, "Tápláld a testedet úgy, hogy az evés örömöt jelentsen számodra, és ne az éhen halástól mentsen meg! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...