2018. február 17., szombat

Február 17. Kezdek lelassulni.

Valami madár szállt le a vízre mellettem. Azaz a hajó mellett. Nagy részt miliméteres jég borította a felszint. Észre vehette, hogy az ablakból figyelem, mert igyekezett odébb úszni. Nagyon vicces helyzet volt, mert bár evezett ezerrel, a kis lábacskáival, a jég pereménél nem jutott tovább. Nem esett pánikba. Szerintem észre sem vette, hogy nem halad :-)  de kitartása és igyekezete dícséretes volt. Mire lefényképezhettem volna, hogy odébb repül, lemerült a tabletem.

Az árbóc tartójához való csavarok viszont elfogytak. Leállt hétfőig a project. Viszont sikerült praktikusan csőkkelteni a magasságát. Az árbócot is jól megnéztem. A 8.50-esből, 6 méteres lesz. Holnapra nem mondanak szelet. Kiviszem a plázsra a vitorlákat, hogy kiterítve lemérhessem és eldönthessem, hogy jó e az a 6 méter. Így fektetve is csak egy métert fog hátra lógni. Igazándiból az átszerelvényezéstől félek. Pop szegecsekkel van megfogatva, amit sajna majd csavarokkal kell pótolnom. Nagyon H. B. Ö. munka lesz! De nagy az Én hitem. 

Jövő hét végére vissza térnek az éjszakai fagyok! Induljak, vagy ne induljak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...