2018. február 18., vasárnap

Február 18. Globális felmelegedés!

Össze szedtem magam és elmentem az Aldiba vásárolni. Nutit nem, de kókuszos csokit azt vettem. Olyan bounti félét. Meg kenyeret kávet stb... 


Aztán irány a strand, ahol jól kiterítettem a vitorlákat. Van kettő fővitorla, meg négy orr vitorla. Kettő nagy rendes méret és kettő jóval kisebb. Gondolom viharosabb időre. Viszont ahogy előzőleg is láttam, abból az egyik, egyik, szinte teljesen új. A két fővitorlából az egyikben vannak latnik, a másikban nincsenek. Lehet, hogy direkt ilyenek? Ami feltűnt viszont, hogy a  itorla nem az árbóc nutjába berakós, hanem mintja külőn kötélre illesztős volna. Men is értem! De leméricskéltsm őket és marad a 6méter. Így pont a latniig, fog felmenni a fővitorla és a kisebbik orvitorla is elfér majd rendesen. Azért nem vagyok biztos benne, hogy minden az elképzeléseim szerint fog történni, de nagy az Én hitem!

Valamiért nagy hidegek vannak. Állítólag egész európában. Ja!!! Globális felmelegedés! Csak azt nem értem meg, hogy miért nem itt. Ha a meteo helyenként esőt mond, akkor Én valahogy mindig a helyenként vagyok!!! Itt valami nem stimmel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...