2018. február 16., péntek

Heti jegyzet!

FEBRUÁR 12. HÉTFŐ
Ma ragacsoltam a hangszert. Még mindig! Aztán elfogyot a tennivaló vele és áttértem az árbócra. Ágast szeretnék készíteni neki, hogy kényelmesen és helytakarékosan lehessen közlekedni alatta. Megvizuáltam :-)  hát látom ám, hogy jó pár helyen meg van csúnyán ütve az árbóc. Ahogy jobban megvizsgálom, látom ám, hogy az bizony korrózió, vagy mi a manó lehet. Egyszerűen elporladt, foltokban. Találtam javított részeket is. Megnyugodtam! Mert eddig sem volt kérdéses, hogy levágok valamennyit az árbócból. Csak az volt a kérdés, hogy honnan és mennyit!!! Még fontolgatom egy darabig. Remélem azért kitart Belviumig. Úgy néz ki, hogy nem úszom meg a dolvot, hogy ne menjek most el előbb Antverpenbe! Szar ügy! De ismeretlen tengeren egy hetven kilóméteres etap, úgy, hogy kikötő sincs közben. Esztelenség! Hideg is van, egy eső meg tuti, hogy beköszön út közben. Északi tenger? Meg óceán? Kell a francnak télen! Elég lesz Ternehuisenből átsurranni Zeebrugge-be! Szóval megy az agyalás!

FEBRUÁR 13. KEDD
Tizenharmadika? Hoppá! Szerencsére nem volt hoppá! Szépen sütött a nap. Olyan eltelős volt. Próbáltam ledesre cserélni az izzókat, de nemnjártam szerencsével. Össze, vissza mennek a vezetékek. Alig tudtam követni őket. Egy igazi káosz. Közben meg is fázhattam, mert érzem beteg vagyok. De az sem lehetetlen, hogy ebola!


FEBRUÁR 14. SZERDA
Persze, hogy Valentín nap! Minden csatornán és vonalon, ezzel támadnak. Csak félve mertem reggel kinyitni a kabin ajtót, nehogy egy Valentínt találjak ott. Amúgy azt semntudom, hogy fiú vagy lány név ez! Van olyan ember, akit Valentinnak hívnak???
Ma betegeskedős napot tartottam. Ami ragasztást 4 napig szárítottam, persze, hogy elengedett. Többször rá kellett már jönnöm, hogy a holland ragasztók, nem ragasztanak!

FEBRUÁR 15. CSÜTÖRTÖK
Túléltem az előző napi megpróbáltatásaimat. Kezd elmúlni a megfázásom.
Ismét gyarapítottam nutella készleteimet. Négyet vettem! Remek volt az idő ma. A kabinban 18 fokra ment fel a hőmérséklet. Rá se kellett fűtenem.

FEBRUÁR 16. PÉNTEK
Ma neki estem az árbóc tartónak. Egy 180cm-es rétegelt lemezből fűrészeltem ki 4 deszka félét. Hosszú menetelés volt. Aztán ősszeállátottam. Rá ment az egész napom! Nagy lelkesedésemben, hogy meg vannak a deszkák nem is néztem az orr részben a tartó magasságát és bizony vagy 30 cm- rel magasabbra építettem. Nem is értem, hogy lehettem ennyire amatőr! Majd holnap átrakom a kereszt tartót. Ami amúgy azért nem ágas forma, mert a ponyva tartója is egyben.
Számot vetettem a sűrített paradicsom konzervjeim darabszámával. Erősem fogyóban van!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...