2018. január 8., hétfő

Január 8. H. B. Ö.

Szépen, a terv szerint haladok a Sitarral. Annyira H. B. Ö. Hogy néha magam is rácsodálkozok, hogy képzeltem Én ezt az egészet a szükséges szerszámok és anyagok nélkül. Mivel nomád vagyok itt a nagy semmiben, nincs mese, tartanom kell magamat az eszméhez! Elhatározni, megálmodni, megtervezni, megvalósítani!!! Kifogásokról szó sem lehet, mert a kifogás az a sírgödör, amibe az emberek az álmaikat temetik! 
Szóval elakadtam. A test eddig úgy volt, hogy fából készül majd. Palánkolással, ahogy a hajóknál, azaz csónakoknál is szokás. Nincs szivem lebontani a hajó belső kárpitját :-) Ezért egy másik megoldást találtam ki. Igaz, hogy télviz idején ez reménytelennek tűnő megoldás,mert hideg van hozzá. Majd fűtök neki! Annyira ( Hosszu. Bonyolult. Összetett ) H. B. Ö. Hogy rajtam kívül senkinek nem jutna ilyen az eszébe. Most nem részletezem, mert ha kudarcba fullad, jobb lesz hallgatni róla. Nagy az Én hitem. 
Vártam, hogy a mai napsütés után, talán befelhősödik. Nem úgy lett. A múlt éjszaka fagyott. Reggel mikor szerettem volna kimenni a kabinból, az ajtó megálljt parancsolt. Befagyott ! Hiába melengette a déli napocska, az Istennek nem akart felengedni. Agresszív megoldást választottam, felfeszítettem. Nem mintha sok hajlandóságom lett volna kimenni a hideg szélbe, de kellett a hely a munkához. Amúgy elfogyott az ehető kenyerem. Tegnap éjszaka megdézsmáltam. Így mára tészta főzés lett betervezve. " pára szálott fel a földről és megnedvesíté a... " Nos, nálam a fazékból szálott fel a pára és a falakat nedvesíté... Sehol nem találtam fedőt, mint ahogy a múltkor sem. Egy műanyag sütisdoboz tetejét tettem rá. Részben megoldódott a probléma. A másik gondom akkor jött elő, mikor megpróbáltam leszűrni. Nincs tészta szűrő. Azért mikor ügyeskedtem kifelé a vizet a lábosból, egy két tésztácskának sikerült megszöknie. Összefogdostam őket. Ne kószáljanak ide-oda! Diós metélt volt a fincsi vacsi hami. " Bendőm úgy tele, nem is férne több bele "
Legyen szép a napotok!

2 megjegyzés:

  1. Gratula Tomi a hajóhoz, a fejszéhez és a nagy fához! Atival lelkesen követünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katie! Firegem, faragom! No meg a tavaszt várom. Addig is szépeket neked, nektek :-) !

      Törlés

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...