2018. január 7., vasárnap

Január 7. A fejsze.

Nagy fába vágtam a fejszémet ezzel a szitár dologgal. Azaz a fémfűrész lapomat. Mert hogy átkutattam a hajót és meg is leltem. Lassan lehet vele haladni, de legalább precízen. Nem fáztam közben. Sütött a nap. A hőmérséklet is felment vagy 5 fokra. Éjszaka viszont feltehetőleg megint nagyon hideg lesz. Nem csoda, hogy ma is csak fél tizenegykor keltem föl. De hogy haladjon a munka, holmap már nyolckor kéne talpon lennem. Amúgy elég tetszetős darabját gyártottam le. Ha ílyen ütemben haladok, hamarosan kész is leszek vele. Bár nálam az idő fogalma kicsit másképp ölt testet. Ez a hamarosan akár két hét is lehet, vagy akár egy hónap! 
Ahogy bölcs tanítómesterem is mondta, " dolgozni csak lassan, szépen, ahogyan a tetü mászik a réten, dolgozni csak úgy érdemes "
Persze ennek semmi köze a lustasághoz, inkább a precizitásra hajaz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...