2018. január 6., szombat

Január 6. Merengő

Legalább fél 11-ig aludtam. Szombat van. Nem kell munkába menni :-)  Végül csak neki láttam a fedélzeti ponyva rendbetételének. Közben azon agyaltam, hogy miért ne csinálhatnék Én egy Sitárt! Nem olyan gagyi ládagyárit, amilyeneket a műtős ember akart rámsózni. Végül is, időm van rá, értek is hozzá, meg van a tudásom is hozzá, ami kell. Egy kis statika, akusztika, rezonancia anyag ismeret, stb... Egyáltalában nem reménytelen, csak kicsit kilátástalan, mivel szerszámaim azok nincsenek hozzá. A kocsiban hagytam vasfűrész lapot, de most mikor kimentem, hiába kerestem nem találtam. Lehet hogy már be ittem a hajóba, csak nem emlékszem hová tettem. Szóval valahogy csak belekezdek. Okos és ügyes is vagyok :-) " szerénység elvtársak, szerénység" ahogy Bástya elvtárs is mondta! Nem nyafogni kell, hanem csinálni! " hagyjuk az egyéni sérelmek pátyolgatását" ahogy Virág elvtárs mondta :-) 
A ponyva viszont nagyon tudományosan került vissza. Újabb kereszt merevítőkkel toldottam meg a szerkezetet. Nem kívánom, hogy tesztelve legyen. A lényeg, hogy működjön. Viszont ha kicsit javul az idő és legalább 10 fok lesz elmegyek a binyiglivel kicsit mágneshorgászni. Kellemest a hasznossal.
Ahogy bölcs tanító mesterem is mondta, " amit egyszer ember megalkotott, azt más ember is képes létrehozni "  
Pont nekem ne sikerülne egy szitárt készíteni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...