2018. január 4., csütörtök

Január 4. A binyigli.

Nem kedvezett az időjárás ma sem. Azonban türelmem meghozta gyümölcsét. Csak szemerkélt az eső és nem szakadt. Kicipeltem a hajó egyik aksiját a kocsihoz. Össze eszkábáltam a töltéssel, majd neki indultam. Ridderkerkbe, ami ott van nem messze Rotterdamtól. Út közben rájöttem, hogy a hollandoknál a szavakban sok a "i" a"j" és a "k" betü. Egyáltalában nem angolos, vagy németes, ahogy tartják. Szerintem. A lényeg, hogy komótosan haladtam, hogy az aksi töltődjön. A többi autós nem hiszem, hogy örült a totyorgásomnak. Ha ők nem is tudták, de jelen esetben a cél szentesítette az ezközt. Amikor Rotterdamnál átkeltem a nagy vizen, köd is volt, meg jókora eső is. De végül is megérkeztem a kis településre. Nagy transzparenseken hírdetik (óriás plakát) hogy mindenki óvakodjon a netes betolakodóktól. Máskor is találkoztam ezzel az "intelemmel" A vége az lett, hogy nem is találtam wifit. Ugyan úgy, mint Voorschottenben sem. Ítt már nagyon óvakodik mindenki. Amiért ide jöttem annak az volt az oka, hogy kerékpárt vásároljak. Vásároltam! Viszont nem akaródzott beférni a kocsiba. Jó nagy darab. Nyitott csomagtartóval kellett jönnöm visszafelé. Közben az aksi meg elkezdett forrósodni, amit töltöttem. Onnan vettem észre, hogy elkezdte a lábamat égetni. A pedálok és az ülés között volt. Nyomhatta ki a savat is, mert csípős sav szag volt a kocsiban. Először arra tippeltem, hogy a kipufogó gáz miatt van, ami bejön hátulról. Egyszerűen nem tudtam leállni, hogy lekapcsoljam a töltésről az aksit, mert nem volt hol. Már végig vondoltam micsoda rettenetes dolog lesz itt ha felrobban alattam. Megúsztam! Kiálltam, lecsatlakoztattam. 
Találkoztam kiskacsákkal, meg valami ludakkal. Annyira sajnálom szegényeket, hogy a hideg vízben kell pancsikálniuk. Ne mondja senki azt, hogy ők azt szeretik, mert nem igaz. Pusztán ez van a hideg víz.
A binyigli kipróbálása holnapra marad. Akkor állítólag már napocskánk is lesz látható. A lényeg, hogy célba értem. Mert ahogy bölcs tanító mesterem is mondta "eshet eső, fújhat szél a postás mindig célba ér!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...