2018. január 26., péntek

Január 26.

Tizenegykor keltem. Nagyon lusta nap volt ez. Mikor kimentem a fedélzetre, mindent lejegesedve találtam. De sütött a nap így kellemes volt az idő. Nem is értettem, hogyan maradt meg a jég 13 fokban. Csónakáztam egy kicsit miközben a ládikót is kerestem. De ha mar ott voltam a vizen, körbe jártam a hajót is felmérve a vízvonal alatti algásodás mértékét. Hááááát ! Van rajta rendesen. Úgy el tengtem, lengtem. Este Bundás kenyeret készítettem vacsira. Nem mintha nem egy órával előtte ettem volna tele magam az idő elcsúszás miatt. Délután négy óra, nekem a dél volt. Sajna a só nincs meg. Gondolom a többi fűszerrel kallódik valahol. Mondjuk ha erősen gondoltam a sóra, akkor finom volt a bundás kenyér. Teflonban kisütni olaj, vagy zsír nélkül furi voot, de tökéletes lett. 
Közben megint meglátogatott egy madár a kabintetőn. Óvatost kidugtam a fényképező gépet és kattintottam egyet. Talált! Szerintem kiváncsi madár lehet, mert már máskor is ide szállt. Volt hogy bekukucskált a kabinba is.

1 megjegyzés:

  1. Hát a bundáskenyér só és olaj nélkül olyan lehetett mint a buggyantott tojás kenyérrel :D
    Az a kis szarka meg okos ám, vigyázz vele, mert ellophatja az arany órádat ;)

    VálaszTörlés

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...