2018. január 27., szombat

Január 27. Időcsapda.

Ma egész nap azt hittem péntek van. Most kellett rájönnöm, hogy szombat.Nem valószínű, hogy átaludtam egy napot. Ma hangszer összeállítási nap van. A sok kis alkatrészt kezdem összeragasztgatni. Sok napig eltart majd, így, hogy 6-9óra a száradási idő.
Viszont leméregettem az árbóc fektetett helyzetében szükséges ágas méretét. Mert, hogy az nagyon fog kelleni. Pár hajó rekeszt is kinyitottam, amit eddig nem igazán kutattam át. Mindenféle érdekes és hasznos dolgot találtam. A fűszereim nem voltak köztük! 
A szél viszont elkezdett fújni és ettől romlott a komfort érzetem. Inkább bekuckóztam a kabinba. Elővettem a térképet és agyaltam, merre és hogyan. Mert ahogy bölcs tanitómesterem is mondta, " amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...