2018. január 25., csütörtök

Január 25. New York pizza

Na lőttek a délelőtti csónakázásnak. Elárulom előre, hogy a délutáninak is :-)  Útra keltem bevásárolgatni. Először a Gamma, ahol pár szerszámot és faanyagot vettem. A pénztáros kislány annyira mísz volt, hogy az már zavart! Biztos holland volt. Szöszi hosszú haj. Azt nem figyeltem, hogy pirospozsgás cipó feje lett volna, de akkor is csak holland lehetett. Aztán jöhetett a kaja! Irány a piac, aminek most hűlt helyét találtam. Lehet, hogy csak hétvége felé van? Csak kenyérért ugrottam be, meg mivel nem találtam Camembert sajtot, vettem helyette két tábla csokit. Amit persze a kocsiban visszafelé menet jól meg is ettem. A Camembertnek is ez lett volna a sorsa. Nassika!

Viszont a boltban találkoztam a mirelit pizzával. 3€-tól már kapható is. Nem is vészes. Kint a téren is találtam egy pizza-zót ott is hasonlóak voltak az árak. Hollandia a pizzaevők édenkertje! Paradicsomi állapotok uralkodnak ezen a téren. Egy órai munkabéréért kap az ember akár három pizzát! 

Már csak a horgász bolt maradt hátra. A négyféle damilból, mindössze kétfélét tudtam venni. Már az is valami. Majd talán máskor, vagy máshol.
Lényegében ennyi volt a napom. A többi az némi rendrakással és hangszerészkedéssel telt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...