2018. január 16., kedd

Január 16. Bekuckózok, mindenem meg van!

Éjszaka nagy viharok jöttek, mentek. Rendesen meglóbálták a hajót. Reggelre viszont kisütött a nap. Az égiek velem voltak. Gondolhatták, ha annyira akar menni ez a Tomi, hát menjen. Mentem is. 11-kor indultam. Első utam a Gamma-ba vezetett. 

Sikerült vaspálcát vennem, rézből :-) Mást is szerettem volna, de az nem volt. Na jó, találtam valami kesztyűt 1.99€-ért, azt is megvettem. Elgurultam a Lidlibe is. Fizetős volt a parkoló ezért nem szerettem volna sokat maradni. Nem is maradtam, mert hosszú volt a sor és nem is mentem be vásárolni. Viszont egyszer csak hallom ám, hogy " megnyitjuk a négyes kasszát. A kiválasztott termékeket kérjük helyezze a pénztárszalagra " igaz ebből csak a fir (négy) szócskát értettem, de a hanglejtése annyira olyan volt, mint magyarban, hogy egy pillanatra azt hittem hogy értek hollandul.
Átmentem a közeli nagy boltba a piacnál.
Vettem camembertet kettőt és lisztet. Csokit azt nem vettem, mert szerintem pazarlás. Hakapeszihakapeszei. Mind megenném egyszerre. Falánka vagyok! :-) 
Aztán irány a horgász bolot. Útközben hat tyúk-ok mentek át az úton ketten :-)  teljesen szabályosan az átkelő helyen. Na ezek legalább értelmes hattyúk. Tudják mi a rend.

 A horgászboltban egy totál holland pasi volt a kiszolgáló. Semmi tűz, vagy lelkesedés. Totális közöny! Gondolom itt meglehetne fogni hollandban a vásárlókat a kedvességgel. Vagy lehet, hogy itt az nem is trendi? 
Lényegében ennyi izgalom jutott ma nekem osztályrészül. Minden olyan gördülékenyen ment hogy el sem hiszem. Azért rutinosan a maradék egy camembert sajtot száműztem a kabinból, mert már a táska is szaglott tőle. Ahogy bölcs tanító mesterem is mondta " egyszer fent, egyszer lent, de közben mindig áthaladsz a közép úton "
Legyen szép a napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...