2018. január 15., hétfő

Január 15. Uit Gezondered zona!

Na hát az úgy volt, hogy már fél nyolckor felkeltem fűtés bekapcs. Éjszaka minek fűtenék, mikor a takaró alatt amúgy is meleg van. Igyekeztem összeszedni magam, meg a cuccost, amit vinnem kell. Kinyaltam magam, mint az a Szaros Pista az Ő Jézusa nevenapján. Gondoltam, meglehet kúltúr környezetbe megyek, mégis csak adjuk meg a módját. Az eső esett, a szél tombolt! Irány a Lidli. Találtam is mindenféle dolgokat. Nem siettem el a dolgot, mert az eső még mindig megállíthatatlanul esett, meg viharos is volt eléggé. Aztán mikor már eluntam tovább álltam. Jöhet a posta. Annyira bonyolult az odajutás, hogy bár türelmes ember vagyok csak kiakadtam. Óvárosi rész, ahol jó szűkek az utcák. Biciklisek minden irányból jöttek, mentek. Én meg a szakadó esőben alig láttam ki! Már el is képzeltem milyen is lesz a cellában csücsülni egy kerékpáros gázolás után. Naná, hogy a postánál és környékén semmi megállási lehetőség. Irány tovább a kerékpár bolt. A GPS valahogy mindig elnavigált más fele. Mentem össze vissza. Azt is kellet figyelnem, hogy át ne hajtsak a bicikliseken. A szűk utcácskákba sokszor nem is lehetett befordulni, mert tábla jelezte " uit gezondered zona " persze, hogy csak kerékpárosoknak lehet behajtani. Nem, hogy azt írnák ki, hogy milyen járművel nem lehet. Itt hollandiában minden fordítva van. Azt a 6 kilómétert a kerékpár boltig egy óra alatt tettem meg. Kiszálok a kocsiból erre a fazon zárja be az ajtót. Mondom neki, hogy csak egy tekercs damil kéne. ZÁRVA!!! Na ott és akkor szakadt el a cérna! Mindig meg kell hogy állapítsam, hogy ezek a hollandok, egy söpredék népség!!! Minden esetre mig úton vootam meg is ettem mérgemben az összes 4 tábla csokit, amit amúgy megfogadtam, hogy majd beosztom és négy napig eszek. Háááát, gyorsan eltelt ez a négy nap. Hogy repül az idő? Viszont a tyúkok ismét kezdtek tojni. Lett tojás. Süthetek palacsintát. A tehenek viszont meglehet sztrájkolnak még mindig, mert a Gauda sajt meg a camembert is horrorisztikus áron van! Visszafelé jövet vettem észre, hogy nem is a Lidlibe kellett volna mennem, hanem az Aldiba. Rossz térképet néztem. 
Legyen szép a napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...