2018. január 13., szombat

Január 13. Minden nagyon veszélyes és tudományos!

A meteo holnapra verőfényes napsütést ígér, mellé kapjuk az 50km/órás szelet is. Kénytelen voltam ma megejteni a ragasztást. Míg a szorító kulcsokat kerestem a fedélzeten találtam valami beszáradt izét. Gondolom ragasztó lehetett. A testvérkéi is ott sorakoztak mellette. Szerencsémre azok sértetlenek voltak. 

Annak okán, hogy csont enyvem nincs és ha venni is akarnék sem biztos hogy képes lennék elmagyarázni az eladónak mit is akarok, maradtam ennél a megoldásnál. Evvel ragasztok! Építettem egy hőkamrát. Nagyon, nagyon tudományos :-) 

Kénytelen voltam száműzni a kabinból, mert a ragasztón olvasható felirat szerint rémisztőségek vannak benne.
Amúgy lehet, hogy ez nem is ragasztó, mert most, hogy olvasom, valami lakk ez :-( lehet, hogy a másik dobozt kellett volna elővenni? Összecseréltem volna? Remi, ez is megfogja, ha már annyi teamécsesem ráment a fűtésére. Gondolom holnapra kiderül.
A lámpaernyő mintha kezdene bekeményedni. Ennek ellenére belekezdtem a test más módon való elkészítésének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...