2018. január 12., péntek

Január 12. Tamás a Főszakács!

Lényegében minden nap főzőcskézek, mert lusta vagyok elmenni a boltba kenyeret venni. Meg persze kéne tojás is, ha találok, mert szeretnék palacsintát készíteni. Igaz a múltkor sem találtam meg a boltban. Már mint a tojást! Szóval a lényeg, hogy ma western egytálat ebédeltem fodrocska tésztával. 

A recept a következő : Először is forrásban lévő vízbe beletettem a fodrocska száraztésztát. Mikor úgy 7-9 perc múlva megfőtt ( puhult ) leöntöttem a vizet róla rendesen. Elmentem az éléskamrába és bedugtam a kezem a rekeszbe, amiben a hozzávalókat tárolom. Nem volt szerencsém, mert elsőre Sólett csípős kolbásszal akadt a kezembe. Másod íziglen pedig Babgulyás. Szerencsémre a harmadik kutakodásom eredményesnek bizonyult. A felirat ott díszelgett a doboz falán, western egytál. A konzerv tetején a kis karikát megemeltem, ami kis pösszenéssel jelezte, hogy a perforáció mentén megindult a hasadás. Tovább emelve a fogantyút a fedél felnyílt. A benne található összetevőket azt jól belekevertem a tésztába. És már kész is.
Értek hozzá! Nem véletlen szokta volt mondani bölcs tanító mester " Eszi, nem eszi, nem kap mást! Aki éhes, az megeszi "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...