2018. január 14., vasárnap

Január 14. Süssfelnap.hu

Valóban verőfényes napunk lett. Tizenegy fokra felment a hő odakint. Panaszra nincs okom. Holnapra viszont végig esőt mondanak, így kihasználva a jó időt a fedélzet festékrepedéseit szigszalaggal leragasztottam. Legalább ha megtavaszodik, nem kell keresgélnem, hogy hol és mit kell javítgatni. Lesz vele munka bőven. Már most olyan a sok szigszalag pőttytől, csíktól, mint valami szines pöttyös katica. Ja kérem, ahogy bölcs tanitomesterem is mondta " aki vas hajót vesz az mindig festékes vödörrel és ecsettel a kezében járja a fedélzetet " Ilyen ez a pop szakma.

Amúgy a hangszert ia folytattam. A ragasztás egész jól sikeredett, csak egy mindössze húsz centis szakaszon nem fogta meg rendesen. Elengedett. Vagy meg sem fogta. Formára csiszolás után ment vissza a fűtőkamrába. Némi súlyponti problémákat is éreztem rajta, amin igen nagy mennyiség anyag kicsiszolásával segítettem. Nem baj ha nehéz, a karom legyen erős, hogy tartani tudjam. :-) 
Végül is vasárnap van, ráértem komótosan szötyölgetni. Holnap bemegyek a városba. Kajabolt, posta, húrvásárlás, meg a fogólap bundjaioz kellene valami csinos acél szálat vennem úgy 3-4 mm. ármérőben.
Ahogy bölcs tanító mesterem is mondta " Mert ugye a méret a lényeg! "
Legyen szép a napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...