2018. január 2., kedd

Január 2. Vajjúdás

A gondviselés tegnap úgy rendezte a dolgot, hogy napközben eláljon az eső. A szél ugyan megmaradt, de a fedélzet takaróponyvájának a konzolját felszereltem. Vihar ide, vihar oda, végül a ponyva is a helyére került. Az egész olyan schufni tunning szerű megoldás formájában készült el, de legalább ott van, ahol lennie kell. Idő közben kimentem a maradék cuccért a kocsihoz. Hát látom ám, hogy lóg hátul valami. A leg rosszabbra gondoltam, de mikor aláfeküdtem, kiderült, hogy csak a kipufogó szakadt le. A hátsó dob. De legalább nem a féltengely adta azt a rémisztő hangot, amit megérkezésemkor hallottam. Legalább is remélem, mert el nem indultam vele.
Közben rájöttem, hogy az előző napi eseményeket írom le ma, ezért a dátumok elcsúsznak egy napot. Nem a világ vége, de akkor is!
Ahogy bölcs tanítómesterem is mondta "rend a lelke mindennek"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...