2017. december 4., hétfő

December 3

Ma sem történt semmi. Próbáltam színt vinni az életembe és útra keltem vásárolni. Sajna a vízcsap még mindig el van zárva a kikötőben. Szóval meglátogattam a Lidlit. Nem voltak sokan. Tébláboltam, de semmit nem találtam meg egyből. A vizet (palackos) elsőre. Minden PET palackra, amit vettem 25cent betét díj van kivetve. Remélem csak betét díj és nem környezet védelmi adó, amit vissza soha nem kapok. Vettem Camembert, Gauda sajtot, csokit (ami nem finom), kenyeret. Sajna a tojást nem találtam meg, amiből papacsintát szerettem volna sütni. Vagy sztrájkolnak a tyúkok, vagy csak nincsenek. Vagy más oka van, de tojásra nem leltem. Viszont az árak felmentek az elmúlt fél év alatt, amit észre vettem. Úgy 30-40%-al. Persze az is lehet, hogy a Lidli drága erre felé. Legközelebb megnézem a Coop-ot. A pénztáraknál nyoma sem volt a szőke, hoszú hajú, cipófejű, holland lányoknak. Mind fekete hajú volt. Fiatalok, és szemmel láthatóan fáradtak. Vagy csak nagyon unták a dolgot, hogy vasárnap dolgozniuk kell.
Elkezdtem ötkor tévét nézni, mikor besötétedett. Fél nyolcig vártam, hogy a nyúlfarknyi időjárás jelentés is legyen. Nem lett. Kapcsolgattam unalom űzés gyanánt a csatornákat, de nem igazán találtam érdekeset. Magyarországon sem néztem tévét, mert ott is uncsinak találtam a műsorokat. Van, hogy filmek közben ötször, hatszor leadják ugyan azt a fiom előzetest.15-20 perc film, 15-20perc reklám.
Ahogy bölcs tanítómesterem is mondta, "Az nézzen tévét, vagy olvasson könyvet, akinek üres és unalmas az élete! Mindenki más élje az életet és írja meg magának a saját történetét!"
Legyen szép a napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...