2017. december 4., hétfő

December 4
Éjszaka dézsmálgattam a csokit. Ez a gyengém. A csoki :-)  Aludtam vagy kilencig, mikor is már úgy éreztem nem kéne tovább lustálkodni. Letörölgettem a falakról a lecsapódó párát. Kávét főztem, fogmosás meg ez az, ami kellett. Elszötyöltem az időt délig, mikor is égtelen szirénázás hasított a ködös kikötőbe. Mi a manó lehet? Légvédelmi sziréna? Vagy valami katasztrófa a közeli gyárban? ( nem is tudtam, hogy van gyár a közelben ) Bár itt hollandiában szinte csak gyárak vannak. Ez egy hatalmas összeszerelő ország, nagy üzem. De az is lehet, hogy terrorista támadásra figyelmeztetnek. Hamarosan elkezdett berregni a tabletem és a szöveg felolvasó elmondta a leírtakat. A kijelzőn megjelent a felirat, valami Gáz probléma van. Na Én azon nyomban éreztem is a gáz szagot. Kinéztem a kabinból, hogy mit tesznek az emberek. Nagy futkározásra számítottam. De semmi. Mindenki tette a dolgát. Biztos nincs telefonjuk! Bedobáltam a tatyómba a túlélő felszerelésemet. Kaja, pia, cigi, pénz, iratok. Aztán kocsiba ültem és irány a wifi, megtudni mi is történt. www.nl-alert.nl kiderült, hogy nem történt semmi, csak próba riasztás volt. Persze! Hiszi a piszi. Én éreztem a gáz meg a vegyszer szagot :-)
Ha már wifiztem, feltöltöttem a bloggerre az aktuális történéseket. Persze megint nem sikeredett. Mindig azt írja ki, hogy hálózati hiba. No nem mindig, mert van, hogy feltölti, csak a képek nélkül. Valahogy majd csak megoldom a dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...