2018. március 28., szerda

Március 27. Pihenő nap.

Reggel fél hétkor keltem. Megreggeliztem ( Vifon levest)és vissza mentem aludni.
Tizenegykor megint felkeltem és dejós masnit készítettem. Azután vissza mentem aludni.
Délután kettőkor megint felkeltem és kockára vágott husikát sütöttem lila hagymával, meg fűszerekkel. Hozzá masni tésztát főztem ki, meg szi ezés gyanánt egy kis paradicsom sűrítmény ment hozzá. Megettem! Rendet raktam picit. Meg játszottam a tableten egy kis autóversenyzést ( Beach Buggi Blitz )
Esett az eső, viharosan fújt a szél. Szar idő volt. A sok alvás jót tett. Holnap ha jó idő lesz tovább megyek, de most még lustikázok egy kicsit :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...