2018. március 25., vasárnap

Március 19. Megint a rend őrei.

Bizonyára sokat időzhettem azon a jó kis helyen, mert persze, hogy megtaláltak a rendőrök. Rendes voltam, mert a fagyos szélben kihoztam nekik a gázkonvektort, hogy melengethessék a kezüket. Ez persze nem jelenti azt, hogy maradhattam. Hiába mondtam nekik, hogy leeresztettem a vizet a motorból a fagy miatt. Nincs kegyelem. Előre mentem egy jó kilóméternyit. Egy építkezés tövében találtam alkalmas helyet.

Egy napra, azaz éjszakára jó lesz. Este még Sanyi is beugrott hozzam. Nagyon bírom a stílusát. Remélem nyáron viszont láthatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...