2018. március 17., szombat

Március 16. Megszakadt a kapcsolat a földi bázissal!

Hát az úgy volt, hogy feltöltöttem a tabletet. Este írni akartam erre pár perc múlva azt mondta, az akumulátor feszültsége alacsony a táblagép ki fog kapcsolni. Ki is kapcsolt. Telcsim nem üzemel, mert nem mentem be adat egyeztetésre és megszüntették. A tablet lehervadt és már nem is sikerül tölteni. Szóval megszakadt minden kapcsolatom a bázissal! Ilyen ez a nomád élet!!!
Viszont lejutottam Rotterdamba és ez a lényeg. Valami hajó bontónál kötöttem ki. Persze, hogy a rendőrök is megtaláltak, hogy ott nem maradhatok. Volt ott valami gyanús suhanc, azt nem csesztették. Bár a motort javítanom kellett, mert az egyik vízcsövet nem jól raktam vissza, de azért menet kész volt. Olyan nagy volt a lelkasedésem, hogy a motor teret is kitakarítottam rendesen. Egy fél vödör olajat termeltem ki alóla. Pechemre valamit elmozgathattam, mert az önindító nem indított a kormány állásból és a motor térből kellett megbuherállnom. El is álltam onnan.

Találtam tőle egy kilóméterre egy klassz kikötő helyet, ahol leállhatok. Elmentem wifit keresni, meg valami tablet boltot, hogy vegyek egy újat. Nem volt szerencsém. Nem lett nagy bevásárlás. De lehet, hogy így kellett lennie. Vissza tértem a hajóhoz, amol a szép kivilágított mecset fogadott.

Ma bementem a város belsőbe. Binyiglivel, mert gyalog messzi lett volna. A Media Markt volt a célpont. Meg is érkeztem. Teli volt az utca elit üzletekkel. Minden volt ott mi szem szájnak ingere. Csak vásárlók nem nagyon akadtak. Ebben a Media Marktban három emelet van. Tele minden féle dolgokkal, csak a tabletekből oly szegényes a kínálat, hogy üres kézzel kellett távoznom a harmadik emeletéről. Kerestem még ledes izzókat is a hajóba, de az sem volt, csak izzószálas!

Körbe bicikliztem az utcákat a környéken, de annyira ködös és szemerkélő esős volt az idő, hogy hamarosan vissza is tekertem a kocsihoz. Klassz dolog ez a biciklizés!
Vissza érve leeresztettem a vizet a hajó motorból, mert tartós fagyokat igér a meteo!
Aztán ebédet is főztem!
Megcsináltam az árbóc kereszttartójának az összekötését, amit a múltkori árbóc ledöntésekor eltörtem. Szerintem jobb lett mint új korában.
Szétkaptam a tabletet dirib-darabokra, aztán összeraktam. Csak egy csavar maradt. Nem nekem köszönhető, hogy most ismét működik. A Gondviselés keze van a dologban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...