2018. február 24., szombat

Február 24. A PASZTA

Elmentem vásárolni. Nnagy nehezen kiderítettem melyik a sűrített paradicsom. Hát persze hogy az, amire azt írták PASSATA ! Na jó Én pasztának olvastam, de remélem az van benne amit gondolok. Holnap letesztelem. Találtam masni tésztát is meg pennét. A masnit vettem meg, mert a penne soha nem fő meg. Az a türelmes szakácsoknak való, nem nekem. Kifelé jövet elnéztem a cigiboltba. Gondoltam majd veszek valami fincsi meggyes, vagy epre E-cigi aromát. Az a hülye picsa olyan mísz volt, hogy az csak na. Mondom neki, hogy adja ide hogy elolvashassam mi van ráírva. Fogta a kezében. Nem akarta elengedni.  Sodálkoztam is, hisz egy Koreai, vagy Kinai leányzó lehetett. Szerintem már ott született és idő közben eltanulta a hollandoktól az undokságot és a míszséget. 

Jövő hétre nagy hidegeket mondanak. Minusz 7, minusz 8 fok! Az már kegyetlen! Ma éjszaka törnöm kell majd azt az okos kis fejecskémet mi tévő is legyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...