2018. január 31., szerda

Január 31. Na ennek a januárnak is vége lett.

Már éjszaka megérkezett a nem várt vihar. Eső meg brutál szél. Ennek ellenére csak neki indultam teamécsest venni.


 Mutatom az áruházban a pénztárosnak, hogy ilyet keresek. Erre oda mutat a pénztár mellett egy raklapra. Telis tele volt teamécsesekkel. Vettem is két százas csomaggal. Teamécses nagyhatalomnak éreztem magam!  Meg fűrészt is mert itt olcsó volt. Nem hagyom ki. Bicikli pumpát azt nem vettem, mert nem úgy néz ki, hogy mostanság kerékpárra szállok. Viszont tudom, hogy hol kapható. Körül néztem és mindent jól megjegyeztem. Azután átmentem az Etosba is. Ott csak nézelődtem. 

Végül a boltot vettem célba.
Találtam egy nagy, nagy polcot, ahol mindenféle krémeke, meg pempőkéket lehet kapni, mint pl. Lekvár, méz, Nutella stb...

Nutellát vennem kellett. Próbaként kettő fajtát tettem a kosárba. Még beugrottam egy lengyel élelmiszer boltba, de ott is csak körülnéztem. A kocsiban viszont nem bírtam megállni a dolgot és belekóstoltam a kisebbik kiszerelésű Nutiba. Isteneeeeeem!!! Köszönöm!!! Ez ám az ajándék. Akkor még nem is tudtam, hogy visszatérve a hajóra, a másik nutikát megkóstolva még nagyobb élvezetben lesz részem. Az olyan mint az eredeti. Vennem kell belőle vagy 10 darabot. Minimum!!!
Ahogy bölcs tanítómesterem is mondta, "Ha nyerő szériában vagy, azt nem elég észre venni, élni is kell vele míg tart a lendülete! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt a vége, fuss el véle!

Jól sikerült a szabadságolásom. Volt benne minden klassz, és jó. Kiskacsák,pillangók,zene, meg bona, hajókázás, eszem, iszom, dínom meg dáno...